Gør din online marketing godt målrettet

18 December 2019 Anders Lundtang Hansen
Gør din online marketing godt målrettet

At lave online marketing er ikke bare noget, man skal gøre som noget venstrehåndsarbejde, når man lige har lidt ledig tid til at gøre det, fordi man stadig tror, at marketing er mere forankret i den fysiske verden.

I så tilfælde er man lidt låst fast i en gammeldags opfattelse, og hvis man ikke stiller sig om nu, så skal man ikke regne med at overleve længe som virksomhed, medmindre man bliver opkøbt af andre, og ellers skal man håbe på, at den næsten ejer sætter større fokus på det.

Det er nemlig så enkelt at sige, at folk begår sig mere på de digitale medier, end at de åbner en avis, ser reklamer i gadebilledet eller tænder for et gammeldags flow-TV – de vil underholdes her og nu.

Der er sket et skred i, at virksomhederne sender budskaber ud til kunderne, som de modtager og sorterer i; nu skal virksomhederne håbe, at de bliver fanget af de potentielle forbrugere, så de ikke er sorteret fra på forhånd ved overhovedet ikke at blive set.

Den fuldkomne plan til at lægge den strategi kan vi desværre ikke give dig i denne artikel, men vi kan råde dig til at forhøre dig hos Adtimize.dk for at få hjælp til at lave en målrettet online strategi, der passer sammen med din virksomhed.

Det handler jo nemlig ikke om at gøre som alle de andre virksomheder, selvom der da er nogle overlap i teknikkerne, for din virksomhed skal gerne skille sig ud, så den bliver set af kunderne og kan huske dig fra de andre.

Du skal være tilfreds med det endelige marketings-budskab, du skal have SoMe-folk tilknyttet og kommunikatører, der kan håndtere, hvordan jeres virksomhed bliver opfattet udadtil.

Den type plan lægger man ikke lige over en frokost: den skal tilpasses løbende og hele tiden opdateres, så den både følger med jer og kunderne.

More articles